کفش ایمنی

زیره کفش ایمنی

زیره کفش ایمنی چیست؟

زیره کفش ایمنی: کفش‌ ایمنی امروزه در انواع مختلفی از سبک‌ها یا دسته‌ها با ویژگی‌های متعدد ارائه می‌شوند که سطوح مختلفی از حفاظت را ارائه می‌دهند. کفش مورد نیاز شما بر اساس محل کار، کاری که انجام می‌دهید و نوع راحتی یا سبک مورد علاقه شما خواهد بود. ما ویژگی‌های مختلف ارائه شده برای کفش ایمنی را تجزیه کرده ایم تا به شما کمک کند تصور بهتری از آنچه نیاز دارید دریافت کنید.

انواع زیره کفش ایمنی

کفش‌های ایمنی که انتخاب می‌کنید بستگی به میزان حفاظت مورد نیاز شما در نظر گرفتن راحتی ، زیبایی و معیارهای قیمت دارد. یکی از معیار‌هایی که در انتخاب کفش ایمنی موثر است؛ نوع زیره کفش می‌باشد. از انواع زیره کفش ایمنی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

زیره کفش پلی یورتان (PU)

زیره کفش پلی یورتان؛ PU دارای خواص ضد استاتیک فوق العاده ای است که بهترین چسبندگی را در برابر لغزش  ایجاد می‌کند. از پا به خوبی محافظت می‌کند. زیره PU کفش‌ها را سبک می‌کند که به شما در کار و فعالیت طولانی مدت کمک می‌کند. کفش‌ها می‌توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند. در تابستان، خاصیت خنک کنندگی به تنفس راحت پا کمک می‌کند و در شرایط آب و هوایی سرد کفش شما را گرم نگه می‌دارد. خاصیت جذب عرق پاهای شما را خنک می‌کند و باعث می‌شود بدون بو نباشد.

 

این کفش‌ها برای کارگران صنعت معدن و تولید مناسب است. زیره کفش به شما کمک می‌کند تا جلوه ای برای پاهای شما ایجاد کنید. این به شما کمک می‌کند تا کار خود را به راحتی و راحت انجام دهید. راحتی کفش زندگی کاری شما را آسان می‌کند.

زیره کفش پی وی سی (PVC)

PVC ، پلی وینیل کلراید یک پلیمر پلاستیکی است که به طور گسترده در محیط‌های مرطوب و حاوی آب استفاده می‌شود. کفی PVC عمدتا با روش تزریق مستقیم تولید می‌شود. دارای مقاومت خمشی و سایش خوب با هزینه کم است.

زیره کفش ترمو (Thermo)

این کفی دارای مواد مصنوعی حفظ کننده حرارت و روکش پارچه ای عایق، این گرما را با یک بار شارژ تا 8 ساعت حفظ می‌کند. زمستان را با پای گرم گرم کنید، در حالی که از مزایای  کف پلی اورتان جذب کننده ضربه و ارگونومیک نیز برخوردار هستید تا پاهای شما نیز راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *